جذب ۳۳۰۰ حامی همزمان با ماه رمضان در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4210228
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

جذب ۳۳۰۰ حامی همزمان با ماه رمضان در خراسان‌جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی از ثبت‌نام سه هزار و ۳۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان خبر داد.

عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادبه گزارش ایکنا، به نقل از  اداره روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: در ماه مبارک رمضان سه هزار و ۳۰۰ نفر به‌عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که این تعداد حمایت پنج هزار و ۳۰۰ فرزند معنوی را برعهده گرفتند.

وی بیان کرد: در شب‌های قدر  ۵۵ پایگاه حامی‌یابی در سطح استان ایجاد شد و‌ ۱۰ نفر از همکاران جهت حامی‌یابی به تهران و مشهد رفتند.

لطفی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ‌۴۴۲ فرزند ایتام و محسنین استان اظهار کرد: از این تعداد دو هزار و ۴۹۳ فرزند یتیم و هفت هزار و ۹۵۰ فرزند محسنین هستند که ۴۰ هزار و ۵۶۰ نفر حامی، حمایت آن‌ها را بر عهده دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خراسان‌جنوبی با اشاره به راه‌های اتصال به مهربانی برای شرکت در طرح اکرام ایتام افزود: مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال ۰۵۶ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام‌ به نشانی ekram.emdad.ir و شماره تماس 09159627135 و 09153635591 در این طرح شرکت کنند.

وی گفت: افزون بر این مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های حامی‌یابی در سطح استان از دیگر روش‌ها برای شرکت در طرح اکرام ایتام است.

انتهای پیام
captcha